Gyakori kérdések
  1. K: Hogyan tudok fizetni a jegymester.hu oldalon?

    V: A fizetéshez bankkártya szükséges. Utánvéttel, átutalással, utalvánnyal webáruházunkban a fizetés nem lehetséges.

  2. K: Van- e lehetőség SZÉP kártyával vagy Cafetériával történő fizetésre?

    V: Oldalunkon erre sajnos nincs lehetőség.

  3. K: Bizonytalan vagyok a vásárlás sikerességében. Mit tehetek?

    V: Minden vásárlás után e-mailt küldünk arról, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a vásárlás. Ezen kívül vásárlását webáruházunkban is ellenőrizheti, kérjük jelentkezzen be és a Személyes adatok / Saját vásárlások menüpont alatt megtekintheti saját addigi vásárlásait. Itt láthatók a sikeres vásárlások, valamint azok is, amelyek esetlegesen sikertelenek voltak.

  4. K: Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a vásárlásról, újrakezdjem a tranzakciót?

    V: Csak abban az esetben kezdeményezzen új tranzakciót, ha az előző próbálkozás sikertelenül zárult és erről a visszaigazoló e-mailt is megkapta. Minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, elképzelhető, hogy Ön ezt csak később kapja meg.

  5. K: Elfelejtettem az azonosítómat / jelszavamat, hogyan tudok belépni?

    V: Honlapunk Bejelentkezés, regisztráció menüpontjában lehetősége van emlékeztetőt kérni. Ehhez mindössze egy regisztrált adatát (vevőazonosító vagy e-mail cím) kell megadnia. Rendszerünk automatikus e-mailt küld válaszként, amelyben szerepel az Ön jelszava.

  6. K: Nem sikerült kinyomtatnom az Utalványt/jegyet. Mi a teendő?

    V: A honlapra való bejelentkezést követően a Személyes adatok / Saját vásárlások menüpont alatt lehetőség van az Utalvány/Jegy kinyomtatására.

    Kérjük jegyét/utalványát mindenképpen nyomtassa ki, mert az biztosítja a belépést az adott intézménybe.

  7. K: Hogyan tudok áfás számlát igényelni?

    V: Regisztráció utolsó pontjában lehetősége van megadni számlázási címet. Amennyiben vásárlás előtt ezt módosítani szeretné, úgy arra is van lehetőség a Személyes adatok menüben.

  8. K: Módosítani szeretném, a már kiállított áfás számlán szereplő adatokat, hogyan tehetem ezt meg?

    V: Üzletszabályzatunk 7. pontja értelmében az Áfás számla módosítására utólag sajnos nincs lehetőség, tekintettel arra, hogy minden vásárlás után a rendszer a regisztrációban megadott adatokra elektronikusan aláírt, időbélyeggel ellátottellátott számlát generál, ezeket a számlákat utólag módosítani nem lehet.

  9. K: Mikor tudom átvenni a jegyeket?

    V: Amennyiben Ön e-jegyet (saját nyomtatású jegyet) vásárolt, úgy azt a saját nyomtatójával a vásárlás végén kinyomtathatja. (Erre még később is van lehetősége, a Saját vásárlások menüpontból.) Kérjük, az e-jegyeit minden esetben nyomtassa ki és vigye magával az előadásra, mert ez feltétele a belépésnek.

    Az utalványos jegyeknél az átvétel módja minden esetben a kinyomtatott utalványon szerepel, a jegyek átvételéhez az utalványt kérjük kinyomtatva vigye magával.

  10. K: Ha e-mail-ben küldöm el vagy telefonon adom le a jegyrendelésemet, teljesítik azt?

    V: Nem. E-mail-ben, telefonon bonyolított megrendeléseket nem teljesítünk.

  11. K: Vásárolhatok-e úgy, ha e-mailben vagy telefonom megadom a bankkártyám adatait.

    V: Nem, a tényleges vásárlás minden esetben fizetési szolgáltatónál (pl. bank) történik. Javasoljuk, hogy bankkártyája számát soha senkinek ne adja ki, mert az visszaélésekre adhat lehetőséget.

  12. K: Nem sikerül a kiválasztott jegyet a kosárba helyezni. A Kosárba helyez gombra kattintás után a kosár továbbra is üres, vagy hibaüzenet jelenik meg.

    V: Az Ön böngészőjében nagy valószínűséggel nincsenek engedélyezve a cookie-k. Kérjük engedélyezze, mert webáruházunk működéséhez ez szükséges.

  13. K: Szeretném megváltoztatni a jegyem időpontját, van erre lehetőség?

    V: E-jegyek esetében (amennyiben ehhez a rendezvényszervező előzetesen hozzájárulását adta) lehetőség van az időpont módosítására. A jegycserét a Személyes adatok / Saját vásárlások menüpontban tudja lebonyolítani, ahol bejelentkezés után ki kell választani a vásárlást, majd a Részletek, illetve Jegyek cseréje feliratra kattintani. Ilyen változtatást vevőink csak a cserére meghatározott határidőn belül és csupán egy alkalommal végezhetnek, azonos intézményen belül, olyan idősávba/előadásra, amelyre még vannak szabad jegyek!

  14. K: Jegyeimet olcsóbb árkategóriájú jegyre cseréltem, vissza tudom kapni a különbözetet?

    V: Bizonyos rendezvények esetén az e-jegyek esetében adott a csere lehetősége. Amennyiben magasabb értékű jegyet alacsonyabb értékűre cserél, úgy a különbözetet elveszíti. Ha jegyeit magasabb értékű jegyekre cseréli, akkor a különbözetet bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.
    Ha a jegyet már felhasználta vagy kicserélte, vagy ha letelt a cserére érvényes határidő vagy a jegy már érvényét vesztette akkor a csere nem lehetséges.

  15. K: Ha idősávra vásároltam jegyet (pl. 15-16 óra) akkor mikor használhatom fel azt?

    V: Az idősáv a belépésre vonatkozik, tehát az Ön vonalkódja legkésőbb az idősáv végéig érvényesek.

  16. K: Ajándékkártyával szerettem volna vásárolni, de a „Kártya nem aktív” hibaüzenetet kaptam, mi lehet a gond?

    V: A kártyát az első vásárlás előtt aktiválni szükséges a www.jegymester.hu/ajandekkartya oldalon.

  17. K: Ajándékjegyet kaptam/vásároltam, hol tudom érvényesíteni?

    V: Az ajándékjegyek érvényesítésére az alábbi oldalon van lehetőség: http://www.jegymester.hu/jegyervenyesites

  18. K: Kártyámon az összeg beterhelődött, de sikertelen vásárlásról kaptam e-mailt.

    V: A bank többnyire csak zárolja az összeget, mely automatikusan feloldásra kerül, kérjük ellenőrizze számláját. Amennyiben úgy látja, hogy az összeg valóban levonásra került, úgy vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

  19. K: Személyesen tudok-e jegyet vásárolni központi irodájukban?

    V: Szolgáltatásunk kizárólag a weboldalon érhető el, személyes vásárlásra nincs lehetőség, irodánkban kizárólag ajándékkártya átvétele lehetséges.

KIEMELT AJÁNLATUNK
TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
Az Ön böngészője elavult

Az oldal megfelelő működéséhez kérjük, frissítse azt, vagy használjon másikat! FRISSÍTÉS MOST

×