Gyakori kérdések
  1. K: Hogyan tudok fizetni a jegymester.hu oldalon?

    V: A fizetéshez bankkártya szükséges. Utánvéttel, átutalással, utalvánnyal webáruházunkban a fizetés nem lehetséges.

  2. K: Van- e lehetőség SZÉP kártyával vagy Cafetériával történő fizetésre?

    V: Oldalunkon erre sajnos nincs lehetőség.

  3. K: Bizonytalan vagyok a vásárlás sikerességében. Mit tehetek?

    V: Minden vásárlás után e-mailt küldünk arról, hogy sikeres vagy sikertelen volt-e a vásárlás. Ezen kívül vásárlását webáruházunkban is ellenőrizheti, kérjük jelentkezzen be és a Személyes adatok / Saját vásárlások menüpont alatt megtekintheti saját addigi vásárlásait. Itt láthatók a sikeres vásárlások, valamint azok is, amelyek esetlegesen sikertelenek voltak.

  4. K: Nem kaptam visszaigazoló e-mailt a vásárlásról, újrakezdjem a tranzakciót?

    V: Csak abban az esetben kezdeményezzen új tranzakciót, ha az előző próbálkozás sikertelenül zárult és erről a visszaigazoló e-mailt is megkapta. Minden esetben küldünk visszaigazoló e-mailt, elképzelhető, hogy Ön ezt csak később kapja meg.

  5. K: Elfelejtettem az azonosítómat / jelszavamat, hogyan tudok belépni?

    V: Honlapunk Bejelentkezés, regisztráció menüpontjában lehetősége van emlékeztetőt kérni. Ehhez mindössze egy regisztrált adatát (vevőazonosító vagy e-mail cím) kell megadnia. Rendszerünk automatikus e-mailt küld válaszként, amelyben szerepel az Ön jelszava.

  6. K: Nem sikerült kinyomtatnom az Utalványt/jegyet. Mi a teendő?

    V: A honlapra való bejelentkezést követően a Személyes adatok / Saját vásárlások menüpont alatt lehetőség van az Utalvány/Jegy kinyomtatására.

    Kérjük jegyét/utalványát mindenképpen nyomtassa ki, mert az biztosítja a belépést az adott intézménybe.

  7. K: Hogyan tudok áfás számlát igényelni?

    V: Regisztráció utolsó pontjában lehetősége van megadni számlázási címet. Amennyiben vásárlás előtt ezt módosítani szeretné, úgy arra is van lehetőség a Személyes adatok menüben.

  8. K: Módosítani szeretném, a már kiállított áfás számlán szereplő adatokat, hogyan tehetem ezt meg?

    V: Üzletszabályzatunk 7. pontja értelmében az Áfás számla módosítására utólag sajnos nincs lehetőség, tekintettel arra, hogy minden vásárlás után a rendszer a regisztrációban megadott adatokra elektronikusan aláírt, időbélyeggel ellátottellátott számlát generál, ezeket a számlákat utólag módosítani nem lehet.

  9. K: Mikor tudom átvenni a jegyeket?

    V: Amennyiben Ön e-jegyet (saját nyomtatású jegyet) vásárolt, úgy azt a saját nyomtatójával a vásárlás végén kinyomtathatja. (Erre még később is van lehetősége, a Saját vásárlások menüpontból.) Kérjük, az e-jegyeit minden esetben nyomtassa ki és vigye magával az előadásra, mert ez feltétele a belépésnek.

    Az utalványos jegyeknél az átvétel módja minden esetben a kinyomtatott utalványon szerepel, a jegyek átvételéhez az utalványt kérjük kinyomtatva vigye magával.

  10. K: Ha e-mail-ben küldöm el vagy telefonon adom le a jegyrendelésemet, teljesítik azt?

    V: Nem. E-mail-ben, telefonon bonyolított megrendeléseket nem teljesítünk.

  11. K: Vásárolhatok-e úgy, ha e-mailben vagy telefonom megadom a bankkártyám adatait.

    V: Nem, a tényleges vásárlás minden esetben fizetési szolgáltatónál (pl. bank) történik. Javasoljuk, hogy bankkártyája számát soha senkinek ne adja ki, mert az visszaélésekre adhat lehetőséget.

  12. K: Nem sikerül a kiválasztott jegyet a kosárba helyezni. A Kosárba helyez gombra kattintás után a kosár továbbra is üres, vagy hibaüzenet jelenik meg.

    V: Az Ön böngészőjében nagy valószínűséggel nincsenek engedélyezve a cookie-k. Kérjük engedélyezze, mert webáruházunk működéséhez ez szükséges.

  13. K: Szeretném megváltoztatni a jegyem időpontját, van erre lehetőség?

    V: E-jegyek esetében (amennyiben ehhez a rendezvényszervező előzetesen hozzájárulását adta) lehetőség van az időpont módosítására. A jegycserét a Személyes adatok / Saját vásárlások menüpontban tudja lebonyolítani, ahol bejelentkezés után ki kell választani a vásárlást, majd a Részletek, illetve Jegyek cseréje feliratra kattintani. Ilyen változtatást vevőink csak a cserére meghatározott határidőn belül és csupán egy alkalommal végezhetnek, azonos intézményen belül, olyan idősávba/előadásra, amelyre még vannak szabad jegyek!

  14. K: Jegyeimet olcsóbb árkategóriájú jegyre cseréltem, vissza tudom kapni a különbözetet?

    V: Bizonyos rendezvények esetén az e-jegyek esetében adott a csere lehetősége. Amennyiben magasabb értékű jegyet alacsonyabb értékűre cserél, úgy a különbözetet elveszíti. Ha jegyeit magasabb értékű jegyekre cseréli, akkor a különbözetet bankkártyás fizetéssel egyenlítheti ki.
    Ha a jegyet már felhasználta vagy kicserélte, vagy ha letelt a cserére érvényes határidő vagy a jegy már érvényét vesztette akkor a csere nem lehetséges.

  15. K: Ha idősávra vásároltam jegyet (pl. 15-16 óra) akkor mikor használhatom fel azt?

    V: Az idősáv a belépésre vonatkozik, tehát az Ön vonalkódja legkésőbb az idősáv végéig érvényesek.

  16. K: Ajándékkártyával szerettem volna vásárolni, de a „Kártya nem aktív” hibaüzenetet kaptam, mi lehet a gond?

    V: A kártyát az első vásárlás előtt aktiválni szükséges a www.jegymester.hu/ajandekkartya oldalon.

  17. K: Ajándékjegyet kaptam/vásároltam, hol tudom érvényesíteni?

    V: Az ajándékjegyek érvényesítésére az alábbi oldalon van lehetőség: http://www.jegymester.hu/jegyervenyesites

  18. K: Kártyámon az összeg beterhelődött, de sikertelen vásárlásról kaptam e-mailt.

    V: A bank többnyire csak zárolja az összeget, mely automatikusan feloldásra kerül, kérjük ellenőrizze számláját. Amennyiben úgy látja, hogy az összeg valóban levonásra került, úgy vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben.

  19. K: Személyesen tudok-e jegyet vásárolni központi irodájukban?

    V: Szolgáltatásunk kizárólag a weboldalon érhető el, személyes vásárlásra nincs lehetőség, irodánkban kizárólag ajándékkártya átvétele lehetséges.

Az Ön böngészője elavult

Az oldal megfelelő működéséhez kérjük, frissítse azt, vagy használjon másikat! FRISSÍTÉS MOST

×